Mini Clubman na sněhu

Mini Clubman ALL4 právě vyjíždí s novým pohonem všech kol. Točivý moment motoru se rozděluje mezi nápravy variabilně, což je zárukou potřebné stability a jistoty za všech jízdních podmínek. Pohon všech kol je jako doplněk typického pohonu předních kol k dispozici pro nejvýkonnější 4válcové motory Mini TwinPower Turbo nejnovější generace. 

P90206990_lowRes_mini-cooper-s-clubma

Technicky je pohon všech kol řešený elektronicky regulovanou vícelamelovou spojkou umístěnou u zadního diferenciálu. Řízení pohonu všech kol je integrované do stabilizačního systému DSC (Dynamic Stability Control), který podle aktuální jízdní situace rozděluje hnací sílu mezi kola přední a zadní nápravy. Díky tomu pohon všech kol nejen optimalizuje trakci, ale současně zvyšuje agilitu při akceleraci ze zatáček.

Zážehové provedení Cooper S Clubman ALL4 disponuje výkonem 141 kW/192 k a je vybaveno 6 stupňovou manuální nebo 8 stupňovou samočinnou převodovkou Steptronic. Cooper SD Clubman ALL4 má vznětový motor o výkonu 140 kW/190 k, který je spojen výhradně s 8 stupňovou samočinnou převodovkou Steptronic.

S premiérou nových modelů vybavených pohonem všech kol se modelová řada Clubman rozrostla na celkem osm provedení. Pro všechny verze je možné doplnit podvozek aktivními tlumiči Dynamic Damper Control. Karoserie si zachovává originální koncepci se šesti dveřmi, z nichž dvojice otevírá vstup do zavazadlového prostoru.



Facebook

Nejčtenější

Nahoru