Lamborghini ročně produkuje kolem 10 tisíc vozidel. Model Huracán se vyrábí v Itálii v Sant´Agata Bolognese od roku 2014, verze Tecnica je supersport určený pro silnice i okruhy.
Vůz dostal lepší řízení zadní nápravy, specifické nastavení podvozku pro lepší proudění vzduchu, upravená je kontrola trakce nebo volič jízdních režimů. Chlazení karbon-keramických brzd bylo odvozeno od závodních vozů. Novinka je v porovnání s modelem Evo lehčí, má 1379 kg. Tecnica stojí tedy mezi modely Evo a STO. Má zadní křídlo, není ale tak mohutné jako u STO. Přední kapota nebo kryt motoru jsou z karbonu.
V interiéru zájemci najdou sportovní sedadla s výrazným bočním vedením, upravený volant a dva hlavní displeje. Jeden je místo přístrojové desky, druhý je na středovém panelu pro ovládání všech funkcí vozu. Motor se startuje je tlačítkem pod červeným krytem.
Cena v základu bez příplatku začíná na 195 tisících eurech bez daně. Technica dorazí do ČR na konci roku. Dealer eviduje již několik objednávek. Dealerství prodá okolo 30 vozů značky Lamborghini, největší podíl má SUV Urus. Na vozy se čeká v průměru 1,5 až 2 roky.