C5 Aircross registruje od svého uvedení na trh v roce 2018 více než 260 tisíc prodaných kusů a v segmentu kompaktních SUV se prosadil díky svému prostoru na palubě, modularitě a komfortu. Příjemný charakter kabiny je typickým znakem vozů Citroënu. Pro facelift modelu je typická změna výrazu a snaha o zlepšení vnímané kvality a elegance. Nabývá na zralosti a obrací se na klientelu, která očekává výraznější a prestižnější charakter.
Model je na pohled větší a působivější, představuje nový designový styl, v němž křivky ustupují strukturovaným liniím. Přední část vozu získala novou, vertikální tvář. Protáhlé linie a vertikální stupňovitá konstrukce přispívají k vizuálnímu rozšíření přední části vozu. Nové je pojetí loga ve tvaru dvojitých šípů, které se postupně osamostatňují a oddělují od světel pro denní svícení, což představuje změnu oproti ostatním modelům řady. Dvojité šípy jsou nyní černě lakované a zvýrazněné chromem. Vizuálně je protahuje řada chromovaných a černých klavírních kláves, které se postupně zužují a splývají s LED světly pro denní svícení. Logo má díky tomu uprostřed masky chladiče větší prostor. Charakteristickým rysem nové identity značky Citroën je štíhlý světelný podpis LED ve tvaru písmene V, který vytváří díky „klavírním klávesám“ 3D efekt.
Vylepšení se projevilo také na zádi v nových strukturovaných čočkách světlometů. Světlá výška vozu je 23 cm, velká kola mají průměr 72 cm, je zde také 360° ochrana včetně prvků Airbump a podběhů kol.
Vůz je vybaven novým 10″ dotykovým displejem, je umístěn ve vyšší poloze, takže řidič nemusí spouštět oči z vozovky. Výdechy ventilace jsou nyní umístěny pod displejem a mají modernější vzhled s novým ostrým horizontálním designem. Řidič má dále k dispozici přístrojovou desku s nastavitelným digitálním displejem o úhlopříčce 12,3″, na němž se mu přímo v zorném poli zobrazují všechny důležité informace, které potřebuje, a to podle vlastního výběru: navigaci, informace o aktivních asistenčních systémech, informace o průtoku energie hybridního pohonu atd.
Plug-in hybridní motor umožňuje jízdu v elektrickém režimu do 55 km a neomezený dojezd při dlouhých cestách díky benzínovému motoru. Vůz dokáže jet rychlostí až 135 km/h v elektrickém režimu , nabízí okamžitou dostupnost točivého momentu 320 Nm.
Řidič modelu může využívat 20 asistenčních systémů. Patří mezi ně Highway Driver Assist, systém autonomního řízení 2. stupně, který kombinuje systémy adaptivního tempomatu s funkcí Stop & Go a aktivního systému varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu.