Peugeot e-Traveller, Citroën eSpacetourer a Opel Zafira-e Life jsou nyní k dispozici se 100% elektrickým pohonem. Všechny vozy nabízejí 2 úrovně dojezdu, až 330 km dle WLTP; 2 kapacity baterie (50 kWh nebo75 kWh); 3 délky (L1, L2, L3); výšku pouze 190 cm a až 9 sedadel.
Vozy jsou k dispozici v různých konfiguracích vhodných pro přepravu osob. Posádka ocení snadné nastupování do vozu díky posuvným bočním dveřím s elektrickým ovládáním a hands-free otevíráním. Diskrétnost cestujícím zajišťuje zatemnění oken: zatmavená skla (70 %) nebo extra zatmavená skla (90 %). V závislosti na verzi výbavy čekají na cestující v 2. a 3. řadě samostatná posuvná kožená sedadla s opěrkami loktů nebo posuvné lavice dělené v poměru 1/3-2/3. Jediným ovladačem se sklopí přední sedadlo a vznikne tak široký průchod k zadní lavici. Přístup k nákladu v zavazadlovém prostoru usnadněn otevíráním zadního okna, což je velmi užitečné, není-li na parkovišti dostatek místa pro otevření zadních dveří.
Baterie jsou umístěny pod podlahou, takže nijak nezmenšují objem zavazadlového prostoru ani počet sedadel, a nabízí tak stejné charakteristiky jako verze se spalovacím motorem. Toto umístění také zvyšuje tuhost a díky optimálnímu rozložení hmotnosti přináší potěšení z jízdy. Komfort odpružení zajišťuje podvozek s tlumiči a speciálními pružinami, které zaručují nejlepší výkon při jízdě s prázdným i naloženým vozem. Povolená hmotnost přívěsu byla zachována na 1 000 kg.
Modely stojí na modulární platformě EMP2 (Efficient Modular Platform), která je schopná pojmout motor s jakýmkoliv zdrojem energie. Nabízí 100% elektrický motor s maximálním výkonem 100 kW. Maximální točivý moment dosahuje 260 Nm a je k dispozici ihned po nastartování pro okamžitou reaktivitu. Motor má nulové vibrace, je tichý, odpadá řazení rychlostí a neprodukuje žádný zápach a samozřejmě žádné emise CO2. Elektrické hnací ústrojí je podobné jako u Peugeotu e-208 a SUV Peugeot e-2008. Došlo však k úpravě převodovky, která je kratší, aby lépe vyhovovala potřebám zátěže.
Výkony (v režimu Power) jsou následující:
- maximální rychlost 130 km/h;
- zrychlení z 0 na 100 km/h za 13,1 s;
- zrychlení s pevným startem 1000 m za 35,8 s;
- zrychlení z 80 na 120 km/h za 12,1 s.
Vozy nabízejí dva různé dojezdy. Kapacita lithium-iontových baterií je v závislosti na potřebách 50 kWh (18 modulů) a 75 kWh (27 modulů). Verze L1, L2 a L3, které jsou k dispozici s baterií o kapacitě 50 kWh, umožňují dosahovat dojezdu až 230 km podle certifikačního protokolu WLTP. Verze L2 a L3 mohou být také vybaveny baterií o kapacitě 75 kWh umožňující dosahovat dojezd až 330 km.
K dispozici jsou dva typy palubních nabíječek. Standardně jde o zařízení pro nabíjení přes jednofázový proud 7,4 kW a za příplatek je k dispozici zařízení pro nabíjení přes třífázový proud 11 kW.
Režimy nabíjení jsou flexibilní. K dispozici jsou následující alternativy:
- standardní zásuvka (8A): plné nabití za 31 hodin (baterie 50 kWh) nebo 47 hodin (baterie 75 kWh);
- zesílená zásuvka (16A): plné nabití za 15 hodin (baterie 50 kWh) nebo 23 hodin (baterie 75 kWh);
- Wall Box 7,4 kW: plné nabití za 7,5 hodiny (baterie 50 kWh) nebo 11 hod. 20 min. (baterie 75 kWh) pomocí jednofázové palubní nabíječky (7,4 kW);
- Wall Box 11 kW: plné nabití za 5 hodin (baterie 50 kWh) nebo 7,5 hodiny (baterie 75 kWh) pomocí třífázové palubní nabíječky (11 kW);
- veřejná rychlodobíjecí stanice: tepelná regulace baterie umožňuje používat nabíječky 100 kW a dosáhnout 80% nabití za 30 minut (baterie 50 kWh) nebo 45 minut (baterie 75 kWh).
Vozy nabízejí i možnost naprogramování nabíjení na dálku přes displej on-line navigace nebo pomocí aplikace v telefonu. Tento systém také umožňuje dobíjení kdykoli spustit nebo odložit nabíjení a zkontrolovat stav nabití.