Berlingo přijíždí ve třetí generaci

Značka Citroën, která v roce 1996 vytvořila segment „ludospace“, dnes představuje nové Berlingo. Jde již o třetí generaci vozu nabízejícího neobvyklý, jednoduchý a funkční tvar, který se dokázal v průběhu času stát referencí z hlediska praktičnosti, a je partnerem volnočasových aktivit rodin.

berlingo

Vývoj nového Berlinga je v symbióze s vývojem posledních modelů značky. Díky designu a komfortu je modernější, zároveň se posílila jeho praktičnost, což je přednost, která stojí za úspěchem tohoto legendárního modelu, jehož se prodalo již více než 1,7 milionu kusů. Převzal prvky vytvářející identitu vozů Citroën a získal nový vzhled, díky němuž působí robustně a současně přívětivě. Berlingo posiluje rovněž všechny své silné stránky z hlediska modularity a prostornosti a usnadňuje tak každodenní užívání (3 samostatná snadno sklopitelná zadní sedadla, rovná podlaha až k přednímu sklopitelnému sedadlu spolujezdce, užitečná délka 270 cm, o 100 l větší zavazadlový prostor).

Vůz jde s dobou, získal novou platformu a je vybaven 19 technologiemi podpůrných prvků řízení a 4 technologiemi využívajícími mobilní připojení. Je opatřen motory nejnovější generace, jako je 1.2 PureTech nový dieselový motor 1.5 BlueHDi, nebo osmistupňovou automatickou převodovkou EAT8 a jeho nápravový systém zajišťuje komfort. Nový Citroën Berlingo je k dispozici ve 2 velikostech: M (440 cm) a L (475 cm), každá v pěti a sedmimístné verzi. Ve světové premiéře se představí na ženevském autosalonu a na trh dorazí ve druhé polovině roku 2018.

Značka Citroën modernizací vozu Berlingo rozvíjí svou legendární ikonu segmentu „ludospace“, který sama před téměř 22 lety vytvořila. Na jeho úspěch nemá věk žádný dopad, neboť v roce 2017 se druhé generace osobních a užitkových verzí vozu Berlingo, která byla uvedena v roce 2008, vyrobilo po již také rekordním roce 2016 úplně nejvíc, a to více než 165 000 kusů. Berlingo bylo v roce 2017 v 17 zemích nejprodávanějším modelem značky Citroën a celosvětově jde dnes po C3 o nejprodávanější vůz značky. V Evropě je druhým nejprodávanějším vozem typu ludospace. Celkově se ho od jeho začátků v roce 1996 již vyrobilo více než 3,3 milionů kusů (osobní i užitková verze).

Citroën tak s touto třetí generací modelu Berlingo, která je určena soukromým zákazníkům, dnes představuje klíčový model značky. Model, který je stále v módě a který představuje řešení pro rodiny nebo seniory, jež v něm najdou ideálního partnera pro svůj aktivní život. Tito zákazníci upřednostňují vůz, který je v něčem jiný, je sympatický a neokázalý a hledají především objem, praktičnost a jednoduchost, současně očekávají výraznější design, více pohodlí a moderní vybavení.



Facebook

Nejčtenější

Nahoru