Rolls-Royce otevřel nový showroom v Praze

Společnost Rolls-Royce Motor Cars Prague slavnostně otevřela nový showroom v české metropoli. Mimořádnou příležitost poznat nové prostory měli klienti a příznivci značky po celý tento týden. Také my jsme se byli podívat, a stálo to opravdu za to.

IMG_20240925_105847_resized_20240926_114241540

Původní showroom byl proměněn z architektonického a estetického hlediska, ale současně došlo i k významnému rozšíření, což skýtá více příležitostí k představení exkluzivního portfolia značky a klientům zprostředkovává bezkonkurenční zážitek v souladu s hodnotami automobilky Rolls-Royce jako vrcholné luxusní značky celosvětového významu.

IMG_20240925_113629_resized_20240926_114500150

Zcela nově pojatý salon nabízí klientům mimořádné dojmy od prvního okamžiku, kdy vkročí do budovy: hlavní vchod je vytvořen podle slavné mřížky chladiče Rolls-Royce připomínající antický pantheon a poskytuje diskrétní, ale současně lákavý pohled na to, co se skrývá za dveřmi. Vstup je ozdoben nezaměnitelným emblémem značky: soškou Spirit of Ecstasy.

Karel Kadlec, majitel společnosti Rolls-Royce Motor Cars Prague, říká: „Soška Spirit of Ecstasy je zřejmě nejvyšším symbolem úspěchu. Nový showroom dokládá naši neustálou snahu o dokonalost, kterou ztvrdilo i letošní udělení titulu Globální dealer roku.“

IMG_20240925_110316_resized_20240926_114307114

Z nových prostor i nadále vyzařuje smysl pro detail, moderní pojetí luxusu a promyšlená kreativita, přesto je zde stále patrný hluboký odkaz značky, například rozmístěním citátů  zakladatelů značky na různých místech showroomu. Nechybí ani takzvaný Kabinet kuriozit, což je pestrá kolekce přitažlivých, nadčasových i věhlasných designových předmětů. Přehlídka je navržena tak, aby podněcovala představivost a konverzaci v průběhu specifikace a zadávání zakázek do výroby. Absolutním vrcholem je Ateliér, v němž se ukrývají nejvybranější příklady řemeslného umění značky, včetně dřevěných dýh, kůží a nití k prošití v mnoha pestrých odstínech, a také vzorky nejjemnější jehněčí vlny.

Pavel Kalouš, brand manager společnosti Rolls-Royce Motor Cars Prague, uvádí: „Nový showroom nabízí úchvatný zážitek, který dokáže návštěvníky dokonale zaujmout a současně vyjít vstříc jedinečným zájmům každého klienta. Bude to dokonalé prostředí pro předvedení bezkonkurenční úrovně skutečného luxusu, který inspiruje naše klienty při vytváření jejich velmi osobního, jedinečného automobilu.“

Zdroj: Rolls-Royce Foto: Josef Žídek



Facebook

Nejčtenější

Nahoru