Společnost Lidl představuje novou službu pro zákazníky s elektromobily. Nyní je možné dobíjet elektromobily přes aplikaci Lidl Plus u všech 69 dobíjecích stanicích řetězce. Lidl je i nadále nejlevnější poskytovatel dobíjení elektromobilů, ceny začínají na 5,90 Kč/kWh.
Zákazníci mají nyní tři možnosti dobíjení svého elektromobilu:
1) prostřednictvím aplikace Lidl Plus
2) přes webovou stránku po načtení QR kódu u dobíjecího bodu
3) skrze partnera, který má roaming s dobíjecími stanicemi Lidl.
Dobíjení je zpoplatněno přes Lidl Pay. Cena pro pomalejší AC dobíjení činí 5,90 Kč/kWh a pro rychlejší DC dobíjení 6,90 Kč/kWh. Lidl je tak aktuálně nejlevnějším poskytovatelem dobíjení elektromobilů. Kromě samotného spuštění dobíjení nabízí aplikace další funkcionality, jako například vyhledávání dobíjecích stanic, zjištění aktuální obsazenosti, navigace k dobíjecí stanici, filtrování podle zadaných parametrů a podobně. Všechny účtenky za dobíjení má zákazník přehledně uloženy v aplikaci Lidl Plus a může se k nim kdykoliv vrátit. Výhodou také je, že je aplikace zákazníkům již delší dobu známá a jedná se pouze o její aktualizaci.
„V Lidlu se snažíme neustále inovovat a poskytovat našim zákazníkům co nejkomplexnější služby. Integrace dobíjecích stanic do aplikace Lidl Plus umožňuje zákazníkům pohodlně dobíjet svá vozidla během nákupů,” uvedla Eliška Froschová Stehlíková, tisková mluvčí společnosti Lidl. Doplnila také, že průměrná doba nákupů je 25 minut, což je ideální čas pro využití rychlejšího DC nabíjení. „Kromě poskytování kvalitních služeb a produktů je pro nás důležité také podporovat udržitelné praktiky, což zahrnuje využívání obnovitelných zdrojů energie v našich provozech. Fotovoltaikou je osazeno již více než 50 střech prodejen a střecha logistického centra v Buštěhradu.“
Lidl je v čele obchodních řetězců v oblasti elektromobility s největším počtem vlastních dobíjecích stanic. Zákazníci mohou být ujištěni, že dobíjená elektřina pochází z obnovitelných zdrojů, ať už jde přímo o zdroje společnosti Lidl anebo z distribuční sítě, kdy je původ prokázán transparentně pomocí tzv. Záruk původu.
Do budoucna se také počítá s dalším propojením služeb Lidlu, například skrze slevové kupóny na dobíjení při nákupu v obchodě. Lidl tak pokračuje ve své snaze nabízet komplexní a kvalitní služby svým zákazníkům.
Foto: Lidl