V Praze byl představen dynamický hatchback s elektrickým pohonem a spoustou chytrých technologií i systémů na podporu řízení. Zvládne ujet bez dobíjení až 450 km a představuje skutečně revoluční výzvu pro celou oblast elektromobility. Naše redakce byla u jeho vstupu na český trh.
MG4 Electric je kompaktním a zároveň prostorným vozem pro potřeby současných moderních uživatelů. S tímto vozem může do světa čistě elektrické mobility vstoupit skutečně každý. Výrazný design je ukázkou moderního pojetí sportovního designu v hávu elektrického hatchbacku. Výrazné ostře lomené LED světlomety působí sportovně a temperamentně. Futuristické ztvárnění zadní partie je postavené na vysoko umístěných brzdových světlech s vrstvenou strukturou, spoileru v podobě dvojice křídel, sestavě LED koncových světel a spodní části nárazníku imitující uhlíková vlákna.
Uspořádání interiéru je jednoduché a intuitivní. Přístrojový panel byl navržen jako lehký a tenký, bez komplikovaných ozdob a s důrazem na maximální vnitřní prostornost. Plovoucí středový panel je prostorově nenáročný a jednoduchou formou zprostředkuje i další funkce. Volant je nastavitelný v šesti směrech a s minimalistickým pojetím funkčních tlačítek.
Pohon zadních kol společně s výkonným elektromotorem poskytuje potřebný zátah za každé jízdní situace. Vůz klade důraz na pohon zadních kol s dokonalým rozložením hmotnosti a výraznými proporcemi. Systém pohonu zadních kol se schopností zajistit výtečný handling na limitu přináší ideální rozložení hmotnosti mezi nápravami.
MG4 Electric je dodáván se systémovým výkonem 125 kW nebo silnějším 150 kW. Kapacita baterie je pak tedy buď 51 kWh nebo 64 kWh. Dojezd je 350 km nebo v druhém případě až 450 km.
Systém rekuperace kinetické energie, který v případě MG4 nese označení KERS (Kinetic Energy Recycling System), podporuje tři různé úrovně: lehkou, střední a silnou. Po uvolnění akceleračního pedálu vozidlo zpomaluje a zpětně získává energii, kterou následně ukládá do baterie. K účinnému snížení hmotnosti přispívá nápravnice z hliníkové slitiny, která současně zlepšuje handling i celkovou míru pohodlí. Rozložení hmotnosti mezi nápravami v poměru 50:50 je společně s nízkým těžištěm zárukou suverénního průjezdu každou zatáčkou.
Ceník začíná na 779 960 Kč.