Nejnápadnějším rozdílem při pohledu zvenčí je absence pevného zadního křídla 911 GT3. Nezbytný přítlak za vysokých rychlostí garantuje automaticky se vysouvající zadní spoiler, který tak přispívá ke skutečné neokázalosti tohoto provedení. Dalším rozlišujícím prvkem, podtrhujícím diskrétní vzhled představované novinky, jsou stříbrné dekorativní proužky z vysoce lesklého eloxovaného hliníku na bočních oknech. Celá přední partie je lakována v barvě karoserie. Obzvláště elegantní je interiér s větším zastoupením černých kožených prvků, nabízený výhradně pro GT3 s paketem Touring. Čelní strana přístrojové desky a horní části vnitřních panelů dveří zaujmou speciální reliéfní úpravou povrchu.
Označení „Touring package“ má dlouhou historii, která sahá až k výbavě modelu 911 Carrera RS z roku 1973. Již tehdy návrháři kladli důraz na puritánský design 911 a prvky klasického interiéru. Uvedenou myšlenku oživilo Porsche v roce 2017, kdy vůbec poprvé znovu nabídlo paket Touring pro 911 GT3 předchozí generace (s typovým označením 991). Uvedené provedení od té doby oslovuje především milovníky špičkových sportovních vozů s vyhraněnou touhou po neokázalosti a tradičním potěšení za volantem.
911 GT3 s paketem Touring zprostředkuje atmosféru klasického sportovního vozu i v interiéru. Věnec volantu, páku voliče převodovky, vrchní část středového panelu, loketní opěrky ve výplních dveří a kliky dveří zahaluje černá kůže. Polokožené čalounění interiéru používá černé prošívání. Středové panely sedadel jsou čalouněny černou látkou a černé je i vnitřní obložení střechy. Na hlavových opěrkách najdeme reliéfní znaky Porsche. Ochranné kryty prahů dveří a dekorativní prvky na přístrojové desce a středovém panelu jsou vyrobeny z broušeného kartáčovaného hliníku.
Porsche pro 911 GT3 v kombinaci s paketem Touring nabízí i prakticky kompletní volitelnou výbavu. Ta zahrnuje všechna barevná provedení karoserie a kol, LED světlomety se systémem PDLS (Porsche Dynamic Light System), nejrůznější asistenční systémy, kompozitní keramické brzdy PCCB, systém přizvedávání přední nápravy, všechna provedení sedadel, paket Chrono a audiosystémy.
Pro zájemce o 911 GT3 s paketem Touring Porsche Design nabízí zcela speciální chronometr. Časomíra používá strojek s funkcí pro vracení ručiček na nulu. Rotor nátahu připomíná design kol vozidla a je k dispozici v šesti různých provedeních. Časomíru vyrábí vlastní hodinářská firma Porsche ve Švýcarsku, přičemž výrobek jako takový získá pouze vlastník daného vozidla.
Do sedmého vydání tohoto výkonného sportovního vozu přeneslo Porsche více závodních technologií než kdy předtím: přední náprava v uspořádání s dvojitými lichoběžníky a nekompromisní aerodynamika, jakožto i markantní difuzor pocházejí z úspěšného závodního vozu 911 RSR kategorie GT; čtyřlitrový šestiválcový boxer o výkonu 375 kW (510 PS) zase vychází z hnacího ústrojí modelu 911 GT3 R, jehož schopnosti byly zevrubně prověřeny ve vytrvalostních soutěžích.
I přes širší karoserii, větší kola a další technické prvky je hmotnost nového GT3 srovnatelná s předchůdcem. Vůz s manuální převodovkou váží 1418 kg; v případě dvouspojkové převodovky PDK činí hmotnost 1435 kg. Kapota je vyrobená z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP), okna z lehkého skla, kovaná litá kola, jakožto i lehká sportovní výfuková soustava.
Závodní geny jsou zřejmé prakticky z každého detailu. V kokpitu vůbec poprvé najdeme obrazovku ‚track‘: jediným stiskem tlačítka se digitální displeje po obou stranách centrálního otáčkoměru přepnou do režimu zobrazení základních informací o tlaku nahuštění pneumatik a tlaku oleje, teplotě oleje a chladicí kapaliny, resp. hladině paliva v nádrži. Přepínač režimů (Mode) je snadno přístupný na volantu 911 GT3. Uživatel tak může rychle přepínat mezi nastavením Normal a přizpůsobitelnými režimy Sport a Track.
Cena modelu Porsche 911 GT3 začíná na částce 170 969 eur vč. DPH a výbavy určené pro daný trh. Jako prvek na přání lze nyní bezplatně objednávat i paket Touring.