100 000 kilometrů. Tento vůz Seat Ateca ujel v různých provozních podmínkách 100 000 kilometrů a poté byl podroben důkladné kontrole, která odhalila, jak dobře si v testu vedl. „Vůz by měl po ujetí 100 000 kilometrů reagovat úplně stejně jako v prvním dni svého provozu,“ říká José Luis Durán, vývojový inženýr v technickém centru. A tak tomu také bylo.
Tým věnoval při kontrole 4000 dílů tohoto vozu zvláštní pozornost detailům: mazání motoru, případnému vnikání prachu, netěsnostem… Každý díl má své vlastní specifikace, odolnost vůči chladu, teplu i opotřebení, a musí plnit svou funkci i při opakovaných změnách svých rozměrů v důsledku teplotní roztažnosti materiálů. Rozložení vozidla na tuto neobvyklou mozaiku trvalo inženýrům jeden a půl dne včetně analýzy všech jednotlivých dílů.