Od 25. února má Peugeot nového lva

Peugeot odhaluje své nové logo: znak s impozantní lví hlavou. Od roku 1850 měl Peugeot postupně deset log, na nichž se vždy objevoval lev. Nyní vznikla ve studiu Peugeot Design Lab jedenáctá verze, která má představovat výraznější styl, kvalitu a eleganci. Dosud používané desáté logo bylo uvedeno v roce 2010. 

PEUGEOT_PR_NEWLOGO_BLACK 

Nové logo spojuje minulé i současné hodnoty značky a současně naznačuje budoucí vývoj. Lev provází Peugeot odjakživa, má vyjadřovat univerzální a multikulturní formy identity. Značka prohlašuje, že se s ním vydává dobýt nová teritoria, urychlit svůj mezinárodní růst, exportovat francouzský styl, know-how i eleganci.

Zákazník má prostřednictvím nové identity značky vnímat dvě roviny: Primární je prožitek současné chvíle, která uživateli vozu přinese radost. Následně klient zaznamená kvalitu jako celek: vozy, showroomy, odvozené produkty, webové stránky, komunikace, označení.

PEUGEOT_PR_NEWLOGO_WHITE

 



Facebook

Nejčtenější

Nahoru