Sedmá generace modelu Isuzu D-Max má být nejpokročilejším, vytříbeným a sofistikovaným vozidlem, jaké kdy japonská automobilka vyrobila. Stal se lídrem na trhu v Thajsku, po USA druhém největším trhu pick-upů na světě.
Standardem v celé řadě jsou nejnovější autonomní bezpečnostní, komfortní a konektivní funkce, včetně Android Auto a bezdrátového Apple CarPlay, stejně jako zcela přepracovaný 1,9 litrový turbodieselový motor. Ten ve spolupráci s hnacím ústrojím umožní opět uvézt až 3,5 tuny nákladu na přívěsu. Bude k dispozici ve třech typech kabin: Single Cab, Space Cab a Double Cab, se čtyřmi variantami modelů: L, LS, LSE a novým špičkovým modelem V-Cross. Ten bude k dispozici pouze ve variantě Double Cab.
Základem nové řady je tahoun D-Max L. Verze L je k dispozici jako Single Cab, Space Cab a Double Cab. Díky své robustní povaze, spolehlivému 1,9 litrovému hnacímu ústrojí a největšímu užitečnému zatížení až 1,1 tuny je vůz ve verzi L maximálně všestranný.
D-Max je svalnatější a má nový robustní a vytříbený vzhled. D-Max má delší rozvor a se svými štíhlými vodorovnými liniemi karoserie je aerodynamicky účinnější než jeho předchůdce.
Osvědčená platforma RZ4E-HI produkuje 120 kW (163 k) při 3 600 ot./min a 360 Nm od 2 000 ot./min až po 2 500 ot./min. RZ4E-HI je tišší, tepelně účinnější a generuje optimální výkon a točivý moment. RZ4E-HI má zcela nově vyvinuté součásti motoru, jako například vysoce účinné, nyní plně elektronicky řízené turbodmychadlo VGS (Variable Geometry System) a nový vysokotlaký palivový systém s přímým vstřikováním. Výkon motoru se nyní přenáší na silnici prostřednictvím efektivnější a rychlejší 6stupňové automatické nebo 6stupňové manuální převodovky. Ve srovnání s předchozí generací je tento motor stejně tichý a osvědčený.
Model 4×4 těží z pevné a lehčí jednodílné hliníkové kardanové hřídele, která přenáší pohon na zadní diferenciál. Ten je nyní vybaven elektromagnetickou uzávěrkou pro konstantní trakci v terénu. Hloubku brodivosti bylo možné zvýšit až na 800 mm. Model má nyní větší světlou výšku a rozsáhlou ochranu podvozku. Díky kompletnímu přepracování karoserie a podvozku došlo ke zlepšení nájezdových, a přejezdových úhlů, což dále zlepšuje terénní mobilitu.
Zlepšení z hlediska chování, komfortu a ovladatelnosti modelu bylo dosaženo zcela přepracovaným zavěšením kol, vyvinutým pro extrémní podmínky. Maximální přípustné zatížení přední nápravy se zvýšilo na 1450 kg, také byla optimalizována geometrie podvozku. Za tímto účelem bylo instalováno nové zavěšení kol s dvojitými horními příčnými rameny, silnějšími stabilizátory a novým nastavením pružin a tlumičů. Zadní listové odpružení má nový design a je vyrobeno z nové kalené oceli. To zlepšuje pevnost a snižuje neodpruženou hmotu. Ve srovnání s předchozím modelem byl navíc zvýšen celkový zdvih pružiny zadního zavěšení o 30 mm. Všechna tato opatření zlepšují ovladatelnost a dynamiku.