Nový speciál Fesh Fesh Teamu představen při testování

Ostravský dakarský Fesh Fesh Team se připravoval v polském Drawsku Pomorskiem na novou závodní sezónu. Vyzkoušel především nový závodní speciál, se kterým má záměr vyrazit na některou z dálkových rallye. 

fesh fesh team

Vojenský polygon v Drawsku Pomorskiem, kde se pravidelně jezdí rallye Baja Poland, si pro prověření svých závodních speciálů zvolily dva týmy. Společně s ostravským týmem zde nové speciály testoval jeden z nejúspěšnějších dakarských týmů De Rooy.

Ostravský tým si kromě tradičního speciálu Tatra Jamal, přivezl také novinku. „Náš nový speciál je postavený na podvozku Tatra a má genetiku Fordu. Vzhledem k použitým komponentům je oficiální značka vozidla Ford“, představuje novinku majitel týmu a zároveň pilot Tomáš Vrátný. „Je to první vývojový stupeň ve stavbě další řady našich závodních speciálů. Rám je proti „jamalkám“ o něco kratší, kabina je posunuta kousek dál za přední nápravu. To dává posádce lepší jízdní komfort a vozidlu lepší stabilitu a ovladatelnost“, pokračuje v charakteristice Tomáš Vrátný.

Testování se účastnil také dakarský šampion Gerard De Rooy se dvěma speciály Iveco. Jeden z nich s pilotem Albertem Lloverou, andorským závodníkem, který se jako první paraplegik zúčastnil Rallye Dakar v roce 2016 v týmu Tomáše Vrátného. Závodní speciály ostravského týmu si vyzkoušeli také další závodníci, mezi kterými byla i Marcelina Zawadska, Miss Polska z roku 2011, která v letošním roce úspěšně absolvovala rallye Africa Eco Race.

fesh fesh team2

Charakteristika speciálu FORD CARGO EVO I

Délka: 6 100 mm
Šířka: 2 540 mm
Výška: 3 310 mm
Rozvor:4 290 mm
Hmotnost: 8 400 kg
Podvozek: Tatra 4×4
Motor: Renault DXi 13, 6 válců, max. výkon 920 koní

Převodovka: ZF, manuální, 16 +2 rychlostí
Karosérie: Ford Cargo 1848T, kapota Ford L8501
Brzdy: bubnové Tatra / Ferodo
Tlumiče: Donerre
Pneu: 14.00 R20.00, bezdušové, centrální dohušťování



Facebook

Nejčtenější

Nahoru