Po dočasném uzavření způsobeném pandemií koronaviru a navazujícím vládním nařízením mohou v pondělí 20. dubna obnovit činnost autosalóny autorizovaných dealerů Škoda. Restart prodeje je spojen se zavedením přísných hygienických nařízení, jejichž cílem je minimalizovat zdravotní rizika pro zákazníky i zaměstnance a přitom poskytovat plnou škálu služeb. Podobná opatření fungují už dva týdny v autorizovaných servisech.
V českých showroomech značky je kromě atraktivních akčních modelů 125 let k dispozici i široká nabídka skladových vozů za atraktivní ceny. Provoz autorizovaných dealerství podléhá řadě bezpečnostních opatření, která chrání zákazníky i zaměstnance. Vedle roušek je nejviditelnější úprava klientských zón autorizovaných dealerství tak, aby bylo možné v maximální míře dodržovat nařízení vlády a doporučení hygieniků k omezení přímého kontaktu a dodržování doporučených odstupů. Součástí balíčku opatření tak je například omezení počtu osob v showroomech, využívání ochranných pomůcek, distanční objednávání, dezinfekce pro potřeby zákazníka či pravidelné čištění a dezinfikování vystavených vozů. Podobná opatření platí i v autorizovaných servisech.
Pro zákazníky jsou na webových stránkách jednotlivých servisních partnerů přehledně k dispozici telefonní čísla a e-mailové kontakty, přes které je možno se do servisu objednat. Pracovníci příjmu po dohodě se zákazníkem naplánují návštěvu servisu tak, aby byl na nezbytné minimum omezen kontakt s dalšími zákazníky v prostorách servisu. Pro maximální komfort a bezpečí nabízejí autorizované servisy rozšířené služby dezinfekce klimatizace. Dezinfekci výparníku a vedení okruhu ventilace lze provést dezinfekčním sprejem, nebo lze realizovat hloubkovou dezinfekci celého systému i interiéru vozu specializovaným plynným dezinfekčním přípravkem či ozonem, k čemuž autorizované servisy využívají účelové vysokovýkonné vyvíječe. Celá řada partnerů nabízí i službu „Pick-up & delivery“, tzn. vyzvednutí vozidla u zákazníka nebo jeho doručení.