Necelý rok a půl po uvedení na trh se po celém světě prodalo již více než 200 tisíc vozů Citroën Berlingo třetí generace. V roce 2019 tento vůz získal v Evropě 16% podíl ve svém segmentu (OV + LUV), čímž významně přispěl k dynamice značky Citroën, která v průběhu roku zaznamenala nejsilnější růst z 12 největších výrobců.
Třetí generace modelu Berlingo je po C3 druhý nejprodávanější model Citroën ve světě. Citroën Berlingo představuje na evropském trhu skutečný trhák značky – v roce 2019 zaznamenal 16% podíl ve svém segmentu, přičemž 2/3 tvoří užitková verze Berlingo Van a 1/3 verze osobního vozu Berlingo.
Přitažlivost Citroënu Berlingo třetí generace, který nabízí komfort, inteligentní koncepci a vyspělé technologie podpůrných prvků řízení, je zřejmá i ze zájmu o vyšší verze výbavy:
- Berlingo Van
- Téměř ¼ prodaných vozů ve verzích Driver a Worker;
- Téměř 80 % modelů je ve verzi s Kabinou Extenso (3 místa vepředu);
- Téměř ¼ vozů je vybavena funkcí Surround Rear Vision (sledování prostoru za vozem a na pravé straně, obraz se přenáší na 5″displeji, který nahrazuje vnitřní zpětné zrcátko).
- Berlingo
- Více než 60 % prodaných vozů v nejvyšších verzích výbavy Feel a Shine;
- Téměř 35 % modelů s příplatkovou verzí interiéru;
- Téměř 40 % modelů opatřených zpětnou parkovací kamerou a systémem Top Rear Vision