V roce 2018 dodala automobilka svým zákazníkům celkem 1 253 700 vozů a již pátý rok za sebou tak dosáhla nového prodejního rekordu. S rokem 2019 začíná pro značku éra eMobility. Zahájena bude elektrickou verzí modelu Citigo a modelem Superb s plug-in hybridním pohonem. Kromě toho je automobilka odpovědná za modelovou ofenzívu koncernu Volkswagen na indickém trhu.
Dodávky zákazníkům v minulém roce vzrostly o 4,4 % na 1 253 700 vozů. Výrazný nárůst dodávek zákazníkům zaznamenala automobilka v Evropě (+4,9 %) a na růstových trzích v Číně (+4,9 %) a Rusku (+30,7 %). Hlavními motory růstu jsou nadále SUV modely, bestsellerem značky zůstává Octavia. S 341 000 dodanými vozy zákazníkům je Čína nadále celosvětově nejvýznamnějším trhem značky. V Německu, na největším evropském trhu a zároveň druhém největším trhu značky, zaznamenala automobilka 176 600 dodaných vozů, což v porovnání s minulým rokem představuje nárůst o 1,9 %. Na domácím českém trhu dodala zákazníkům 93 600 vozů. První desítku největších trhů doplňuje Velká Británie (74 500 vozů), Polsko (71 100 vozů), Francie (32 000 vozů), Španělsko (27 000 vozů), Itálie (26 400 vozů) a Rakousko (24 900 vozů).
Koncern se rozhodl přemístit výrobu modelové řady Volkswagen Passat od roku 2023 do závodu v Kvasinách, kde se bude vyrábět společně s modely Superb a Kodiaq. 124 let po založení automobilky představí svůj první sériový elektrifikovaný model Superb PHEV. Vlajková loď značky s plug-in hybridním pohonem bude sjíždět z linky závodu v Kvasinách. Citigo rozšíří nabídku automobilky o elektromobil s čistě bateriovým pohonem. V roce 2020 budou následovat první sériové modely na bázi platformy MEB (Modularer Elektrifizierungsbaukasten), mezi nimi také sériová verze studie Vision iV. Do roku 2022 představí značka více než 30 nových modelů, z nichž více než deset bude elektrifikovaných. Kromě elektromobilů bude mladoboleslavský závod od roku 2019 vyrábět také elektrické komponenty pro plug-in-hybridní modely několika značek koncernu Volkswagen.
Od minulého roku je značka aktivní také v Singapuru – automobilka je tak nyní zastoupena na 103 trzích a zaměstnává po celém světě více než 36 000 zaměstnanců. Dalšími strategickými oblastmi jsou eMobilita, autonomní řízení, konektivita a digitalizace. Škoda intenzivně pracuje na digitalizaci svých produktů a procesů. Tento proces zahrnuje všechny oblasti podnikání od nákupu přes další vzdělávání, finance, nábor až po prodej. Pozornost přitom bude věnována zejména technickému vývoji, výrobě, logistice a samozřejmě také hotovým produktům pro koncového zákazníka.
V červnu 2018 převzala automobilka vedení projektu INDIA 2.0. V této pozici zodpovídá značka za modelovou ofenzívu koncernu Volkswagen na indickém trhu. Koncern Volkswagen do realizace záměru investuje jednu miliardu eur, zejména v období mezi roky 2019 a 2021. Investice bude přednostně směřována do vývoje vozů značek Škoda a Volkswagen, které budou vytvořeny na míru požadavkům zákazníků na indickém subkontinentu. Prvním z těchto modelů bude SUV v segmentu A0, které bude představeno v roce 2020. Téměř všechny komponenty vozů budou vyráběny v Indii.