V segmentu B, který směřuje k stále větší uniformitě, se tento nový mladistvý model vyznávající potěšení z jízdy hodlá odlišit a prosadit. Nový Peugeot 208 nabízen od svého uvedení na trh se třemi možnými pohony: elektrickým, benzínovým nebo naftovým.
Vůz je postaven na platformě CMP (Common Modular Platform). Tato nová platforma určená pro segmenty B a C doplňuje platformu EMP2 (Efficient Modular Plateform). Platforma CMP je modulární z hlediska rozměrů a variant motorů. Dokáže pojmout motor s jakýmkoliv zdrojem energie, takže si zákazník může zvolit mezi spalovacím (benzínovým/dieselovým) a elektrickým motorem. Během celého vývoje projektu CMP byla hlavní péče věnována úspornosti. Nová platforma napomáhá snižovat emise CO2.
Nový Peugeot e-208 je v nabídce hned od uvedení vozu na trh. Prostor v kabině i objem zavazadlového prostoru jsou stejné jako u verze se spalovacím motorem. Baterie o objemu 220 l jsou umístěny pod podlahou vozu. Baterie má velkou kapacitu 50 kWh. Ta umožňuje dosáhnout dojezdu až 340 km podle certifikačního protokolu WLTP a 450 km podle NEDC. Tepelná regulace cirkulací kapaliny spojená s chladicím okruhem kabiny umožňuje rychlé dobíjení, optimalizovaný dojezd a vyšší životnost. Baterie má záruku 8 let nebo 160 000 km na 70 % kapacity.
Peugeot 208 má v nabídce kompletní řadu spalovacích motorů poslední generace, které splňují normu Euro 6.d pro benzínové a Euro 6.d-temp pro dieselové motory. Motory PureTech 100 a 130 jsou k dispozici s osmistupňovou automatickou převodovkou EAT8, což v segmentu B představuje unikátní nabídku.
Benzínové tříválcové motory o objemu 1,2 l:
- PureTech 75 S&S s manuální pětistupňovou převodovkou MAN5,
- PureTech 100 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6 nebo s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8,
- PureTech 130 S&S s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8.
Dieselový čtyřválcový motor o objemu 1,5 l:
- BlueHDi 100 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6.