Dva zkušení stavitelé modelů LEGO sestavili ze 400 000 kostek pravděpodobně největší kempovací automobil na světě ze stavebnice. T2 v životní velikosti byl odhalen před zahájením veletrhu cestovního ruchu f.re.e v Mnichově. Návštěvníci veletrhu budou moci zblízka obdivovat Transporter o hmotnosti 700 kilogramů. Jako vzor při jeho stavbě posloužila obytná verze modelu T2a, která se vyráběla v letech 1967 až 1971 a dodnes je světoběžníky považována za skutečně ikonický kempinkový automobil.
Rene Hoffmeister, jeden z pouhých dvanácti oficiálně certifikovaných stavitelů modelů LEGO na světě, si uvedené otázky kladl oprávněně. Společně s kolegou Pascalem Lenhardem měl totiž jen šest týdnů na pokus o ambiciózní světový rekord: sestavit kempovací automobil T2, včetně výklopné střechy, z kostek do zahájení veletrhu cestovního ruchu f.re.e v Mnichově. Dvojice si pomocí programů 3D vypracovala nejprve konstrukční plán. Na jeho základě pak mohla vypočítat například přesný počet potřebných kostek. Tuhost bočních stěn a oken byla dalším důležitým aspektem, který se musel precizně vypočítat, aby byla zaručena dlouhodobá stabilita.
Po bezproblémovém začátku náhle zjistili, že jim chybí 20 000 průhledných kostek pro okna modelu T2 a že dodavatel nemá na skladě dostatečné zásoby. Blížící se termín dokončení modelu tak těmto specialistům způsobil nečekaný stres navzdory pečlivému plánování. „V podstatě jsme potřebovali mít devítidenní týden,“ vzpomíná Hoffmeister. „Vzhledem k tomu, že nic takového neexistuje, byly jedinou volbou noční směny.“ Hoffmeister a Lenhard si tak „hráli“ s kostkami od rána do noci, i o víkendech, aby své dílo dokázali dokončit včas před zahájením veletrhu cestovního ruchu. A podařilo se jim to včetně výklopné střechy Westfalia, jež je rekreanty tak oblíbená, posuvných dveří, které bylo technicky náročné vytvořit, a vnitřního vybavení. Pozoruhodné jsou také rozměry: Kempovací vůz má vnější délku více než 5 metrů, vnější šířku 1,9 metru a téměř 2 metry vnější výšku. A jeho vyklopená střecha vyčnívá do třímetrové výšky.