V rámci projektu ambasadorů skupiny se novou tváří a hlavně hlasem značky Mototechna stala herečka a šansoniérka Chantal Poullain. „Hodně cestuji za prací a auto je pro mě mým druhým domovem. Je to můj pomocník nejen při cestách za koncerty a divadlem, ale i pro Nadaci Archa Chantal. Poslední dobou jsem byla hodně odkázaná na odvoz známých, což při neustálém cestování za divadlem i koncertováním bylo z dlouhodobého hlediska nemyslitelné,“ řekla Chantal Poullain.
Síť autocenter AAA AUTO letos za první tři čtvrtletí prodala 64 tisíc vozů a s celkovými letošními prodeji plánovanými na úrovni 84 tisíc aut měla by bez problémů překonat svůj deset let starý celoroční rekord. V příštím roce bude prodejní cíl ještě ambicióznější. Pomoct by k němu mělo rozšíření pobočkové sítě ze stávajících 45 autocenter na 50 a další zavádění inovací.
Nejsilněji rostoucí zemí je Polsko, kde se zatím meziročně prodeje zvýšily o 49 %. Přitom v této zemi je potenciál rozvoje skupiny stále obrovský. Kromě Polska otevře společnost po více než dvou letech novou pobočku také v České republice a v Maďarsku. Koncem roku 2019 by tak měla síť AAA AUTO zahrnovat 50 autocenter, tedy nejvíce v historii.