Na říjnovém pařížském autosalonu bude tato výrazná studie se svým dynamickým designovým jazykem a efektivním plug-in-hybridním pohonem předzvěstí dalšího vývojového stupně sportovních modelů značky v provedení RS a designu budoucího kompaktního vozu.
Plug-in-hybridní pohon studie kombinuje motor 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k) s elektromotorem o výkonu 75 kW (102 k). Společně dosahují systémového výkonu 180 kW (245 k), díky němuž studie zrychluje z 0 na 100 km/h za 7,1 s, za 8,9 s pak zvládá zrychlení z 80 na 120 km/h. Kompaktní sportovní vůz emituje pouze 33 g CO2/km. S čistě elektrickým, lokálně bezemisním pohonem má vůz dojezd až 70 kilometrů.
Ion-lithiový akumulátor s kapacitou 13 kWh lze nabít za 2,5 hodiny. Alternativně lze studii nabíjet z domácí zásuvky nebo při jízdě dobíjet prostřednictvím rekuperace. Díky xyrallicovým krystalům získává zářivě bílý lak studie lehce namodralý odstín. Lak se skládá ze tří vrstev se speciálními organickými složkami, odráží teplo a snižuje tak teplotu interiéru. Výrazný kontrast k bílému laku tvoří černé karbonové díly karoserie. Z tohoto hi-tech materiálu, který se často používá ve sportovních vozech, je mimo jiné vytvořená nově tvarovaná maska chladiče, přední a zadní spojler, vnější zrcátka, boční prahy, vstupy a výstupy vzduchu i zadní difuzér.
Karbon, vyrobený ze 100% z recyklovaného polyesteru, našel široké využití i v interiéru: například na sedadlech, která se jakoby vznáší v prostoru a jsou potažená alcantarou. Sedadla mají na bocích malé vlaječky připomínající založení Československa před 100 lety. Koberce jsou vyrobeny z velmi pevné netkané textilie Piňatex, vyráběné z dlouhých vláken listů ananasovníku.
Sportovní volant nese střed v podobném designu, jaký mohou vídat fanoušci motorsportu ve speciálech. Zároveň je stejně jako zbytek interiéru potažen speciálním materiálem, který má na povrchu strukturu miniaturních trojúhelníků a odkazuje na nové DNA interiéru značky i do budoucích vozů značky.