Petr Fulín se po loňském zisku třetího mistrovského titulu v ETCC rozhodl bojovat v evropských závodech šampionátu TCR a odstartuje s novým vozem. Jeden z nejlepších českých okruhových jezdců současnosti bude již čtvrtou sezonu v řadě bojovat o vavříny na evropských okruzích za podpory českého importéra značky SEAT.
Vůz Cupra TCR má pod kapotou přeplňovaný dvoulitrový motor 2.0 TSI o výkonu 257 kW (350 k). Nejvyšší točivý moment 420 Nm je k dispozici v širokém rozsahu od 2500 do 5500 otáček/min. Hnací síla je přenášena na přední kola prostřednictvím šestistupňové sekvenční převodovky a samosvorného diferenciálu. Náročným požadavkům okruhových závodů je podřízen vyspělý soubor aerodynamických prvků, účinné chlazení, optimalizovaná výfuková soustava, výkonná brzdová soustava s kotoučovými brzdami vpředu o průměru 378 mm a vyspělý podvozek s nastavitelnou charakteristikou odpružení i geometrií.
Závodním duchem se mohou nechat unést také běžní zákazníci značky. Jen o 50 k méně než Cupra TCR nabízí sériově vyráběný SEAT Leon Cupra 300, který se dodává ve všech třech karosářských variantách jako pětidveřový hatchback, třídveřové SC i rodinné kombi ST. Vrcholné verze modelové řady Leon kombinují nejvyšší výkony s funkčností a designem. Vůz v rodinné verzi ST může být navíc vybaven pohonem všech kol 4Drive ve spojení s dvouspojkovou převodovkou DSG. V této konfiguraci je zrychlení z 0 na 100 km/h otázkou pouhých 4,9 sekundy.