Rok 2017 byl pro společnost zatím nejúspěšnějším rokem v její dosavadní historii. Česká automobilka dosáhla jak v počtu celosvětově dodaných vozů, tak ve finančních výsledcích nových rekordních hodnot. Ve srovnání s rokem 2016 vzrostl počet dodaných vozů o 6,6 % na 1 200 500 vozů. Ve stejném období vzrostly tržby o 20,8 % na 16,6 miliardy eur a tím dosáhly rovněž nového maxima. Provozní výsledek tradiční české automobilky vzrostl o 34,6 % na 1,6 miliardy eur. V příštích dvou letech uvede společnost na trh celkem 19 nových vozů, mezi nimi již v roce 2019 sériovou verzi studie Škoda Vision X, která slavila na Mezinárodním autosalonu v Ženevě v roce 2018 svou světovou premiéru.
Žebříčku deseti nejúspěšnějších trhů pro společnost vévodila v uplynulém roce opět Čína s 325 000 prodanými vozy. Za ní následovalo Německo (173 300 vozů), Česká republika (95 000 vozů), Velká Británie (80 100 vozů), Polsko (66 000 vozů), Rusko (62 300 vozů), Francie (27 300 vozů), Turecko (25 000 vozů), Itálie (24 700 vozů) a Rakousko (24 300 vozů).
Tradiční česká značka bude v budoucnu sázet v plné míře na elektromobilitu a prostřednictvím největšího investičního programu ve své historii dále urychlí vývoj inovativních technologií pohonů. Od roku 2019 začne výroba vozu Citigo BEV, který bude prvním modelem značky s výlučně elektrickým pohonem. V témže roce sjede z výrobní linky kvasinského závodu také Superb PHEV, první plug-in-hybrid značky. Rovněž od roku 2019 bude společnost vyrábět v Mladé Boleslavi elektrické komponenty i pro další koncernové značky. Od roku 2020 bude následovat výroba sériové verze studie Vision E, prvního modelu s čistě elektrickým pohonem na bázi platformy MEB (modulární koncernová stavebnice pro elektromobily). Během příštích dvou let uvede automobilka na trh celkem 19 nových vozů. Mezi nimi také sériovou verzi studie městského crossoveru Vision X, která se na trhu objeví již příští rok. Do roku 2025 bude společnost nabízet celkem 10 elektrifikovaných modelů.
Prostřednictvím Strategie 2025 definovala společnost oblasti, za pomoci kterých hodlá využít současné zásadní transformace automobilového průmyslu pro svůj další růst. Jde zejména o elektromobilitu, autonomní řízení a konektivitu. Dalšími centrálními oblastmi aktivit jsou digitalizace produktů a procesů, získávání nových trhů i rozšíření klasických činností o další služby týkající se mobility. Společnost v současnosti působí na 102 trzích a plánuje své působení rozšířit na 120 zemí. Ještě letos bude nabízet své výrobky v Singapuru, v roce 2019 navíc plánuje vstoupit na trh v Jihoafrické republice.