Širokým spektrem použití nastavuje měřítka jak ve firemní, tak v soukromé sféře. Stejně jako jeho předchůdci, i nový D-MAX je velmi robustní, dokáže všechno přepravit, splňuje vysoké nároky na bezpečnost a je možné jej individuálně přizpůsobit různým potřebám a účelům.
Hnací síla na čtyřech kolech, možnost objednat 6 stupňovou automatickou převodovku pro všechny modely kabinových verzí Space Cab a Double Cab. U dvoumístného modelu Single Cab se 6 stupňovou manuální převodovkou je možné se rozhodnout pro pohon pouze zadní nápravy, nebo k dodatečně připojitelnému pohonu všech čtyř kol. U modelu Space Cab s uspořádáním míst 2+2, případně u pětimístného modelu Double Cab, patří připojitelný pohon všech čtyři kol k sériovému vybavení. D-MAX je v kabinových verzích Single Cab a Space Cab (u všech modelů s pohonem na všechna čtyři kola) k dostání také jako verze „Cab a Chassis“.
Zvlášť v provedení Single Cab s 2,31 m využitelné ložné délky a 1,57 m ložné šířky (vnitřní rozměry) a nákladovou možností až 1225 kg (2WD), případně 1081 kg (4WD), nabízí vůz úctyhodnou kapacitu na přepravu objemného a těžkého nákladu.
Vyšší nároky na cestovní pohodlí a reprezentaci splňují čtyřdveřové pětimístné modely Double Cab. Při vnitřních rozměrech ložné plochy 1,55 m délky a 1,53 m šířky a užitečným zatížením až 991 kg se dá velmi snadno zvládnout i přeprava velkého nákladu.
Nový motor je úspornější, ekologicky šetrnější, přitom silný. Výkonný turbodieselový motor s přímým vstřikováním „common rail“ s mezichladičem stlačeného vzduchu dosáhuje výkon 120 kW (165 k). Objem 1,9 litru má maximální točivý moment 360 Nm v rozpětí otáček 1.800 až 3.200. Vůz uveze náklad až 1,2 tuny u 2WD a zatížení přívěsu 3,5 tuny u všech modelů 4 WD. Motor odpovídá emisní normě Euro 6, což znamená nižší emise CO2, a to bez přidávání SCR syntetické močoviny (Ad Blue). Spotřeba má být mezi 6,2 a 7,8 l/100 km (v závislosti na konstrukční verzi a výbavě) a emise CO2 163 – 205 g/km.
Základ trvalé kvality a spolehlivosti D-MAXu tvoří vyztužená kabina, kvalitní konstrukce karoserie s vysokopevnostním rámem vozidla a oboustranně galvanizovanými ocelovými plechy.
Ke standardnímu vybavení vozu ISUZU D-MAX patří ABS s elektronickým rozdělováním brzdných sil (EBD), inteligentní brzdový asistent, který aktivně podporuje nouzové brzdění, kontrola stability (ESC) a kontrola trakce (TCS), denní svícení s technologií LED, asistent jízdy do vrchu (HSA) a z vrchu (HDC) a celkově šest airbagů (pro řidiče a spolujezdce, boční a hlavové). Rozsáhlé bezpečností vybavení zahrnuje i výztuhu dveří proti bočnímu nárazu, bezpečnostní sloupek řízení, tříbodové výškově nastavitelné bezpečnostní pásy a přitahovač pásů vpředu a také upevnění dětských sedaček ISOFIX.
Podle potřeby lze zvolit z různých variant hardtopů buď s uzavřenými bočnicemi, nebo mají posuvná boční okna, bočně vyklápěcí okna nebo vyklápěcí bočnice. Na přání může být hardtop vybaven i praktickými zásuvkami nebo posuvnou podlahou ložného prostoru, která ve vysunuté poloze unese náklad až 250 kg.
Na vůz Isuzu D-Max je možné instalovat například třístranný sklápěč. Díky možnosti vyklápění ze tří stran je D-MAX vysoce funkční. Flexibilní konstrukce vyklápění je k dostání pro všechny kabinové verze D-MAXu. Pro zimní ošetření cesty nabízí D-Max sněhovou radlici a nástavec na sypání, který se upevní na ložnou plochu.