Porsche vstoupí v roce 2019 do Formule E s vlastním továrním týmem. V důsledku toho ukončí po sezoně 2017 svou účast v kategorii LMP1 v rámci mistrovství světa ve vytrvalostních závodech FIA WEC (World Endurance Championship). Porsche zároveň zaměří svou strategii v motoristickém sportu na nasazení závodního vozu 911 RSR v kategorii GT v rámci mistrovství světa ve vytrvalostních závodech FIA WEC, jehož vrcholem je závod 24 h Le Mans.
Nové směřování v motoristickém sportu vychází ze Strategie Porsche 2025, v níž Porsche sází mimo jiné na kombinaci puristických vozidel kategorie GT a zcela elektrických sportovních vozů, jako je například první silniční elektromobil Mission E, napájený výhradně z akumulátorů. Již v tomto roce podnikne Porsche první kroky k vývoji vlastního závodního monopostu Formule E.
Porsche zároveň posílí svou účast v kategorii GT. Porsche opustí kategorii LMP1 po čtyřech mimořádně úspěšných letech, třech vítězstvích v řadě v závodě 24 h Le Mans a po dvou titulech mistra světa v hodnoceních týmů a jezdců v letech 2015 a 2016. V letošním roce chce ale tovární tým z Weissachu ještě jednou oba tituly obhájit. Závěrečný závod sezony se uskuteční 18. listopadu v Bahrajnu.
Porsche svůj úspěšný tým LMP1 kompletně zachová. To platí i pro tovární jezdce. Kromě startů v ostatních závodních seriálech a intenzivních příprav na Formuli E zkoumá Porsche v současnosti také další možnosti nasazení a vývojové úkoly.
Formule E je prvním závodním seriálem na světě pro vozy s čistě elektrickým pohonem. První závod se uskutečnil 13. září 2014. Pořádající Mezinárodní automobilová federace FIA, která organizuje také Formuli 1, chce tímto seriálem vytyčit milník pro elektrickou mobilitu a nadchnout pro motoristický sport více mladých lidí. Na rozdíl od ostatních seriálů začíná sezona na podzim a končí v létě. Závody se konají na speciálně navržených okruzích v ulicích center metropolí. Sport tak přichází za diváky – a nikoli naopak. Elektrická mobilita sehraje důležitou roli v budoucí mobilitě především v městském prostředí.