Opel tvrdí, že budoucnost patří všem

„Budoucnost patří všem“ – to je nové motto automobilky Opel, které vyjadřuje její vlastní očekávání: Opel je průkopníkem v demokratizaci inovací a technologií a zpřístupňuje je každému. Tento přístup vychází z dlouhé historie značky a potvrzují jej momenty, jako bylo zavedení řízených katalyzátorů do standardní výbavy všech zážehových modelů (1989), velkoobjemové airbagy součástí standardní výbavy (1995), zavedení telematického systému Opel OnStar (2015) nebo nedávné zavedení revolučního elektromobilu Opel Ampera-e s dojezdem 520 km (podle normy NEDC).

Opel-Logo-RGB-3200x2600-304657

Celý automobilový průmysl se mění rychleji a zásadněji než kdykoli předtím. Auta jako taková už nejsou v centru pozornosti – nyní je to „mobilita lidstva“, což představuje výraznou změnu zažitých schémat: Od mechaniky k digitálu, od fosilních paliv k elektrické energii, od individuálního vlastnictví vozidla po společensky odpovědnou mobilitu…

Start nové éry vizuálně komunikuje i nové logo automobilky Opel, které se soustředí na to podstatné. Filozofií tvůrců nového loga Opel byla grafická čistota a jednoduchost. Proto bude Opel ve všech komunikačních kanálech nově využívat dvojrozměrné logo, přičemž ale základní komponenty charakteristického loga automobilky Opel zůstanou samozřejmě zachovány – kruh jako symbol kola a blesk jako symbol ryzí energie.

Opel-Logo-NEGATIVE-RGB-3200x2600-304661

Nový Opel Insignia je prvním sériovým automobilem značky Opel s novým logem – v tomto případě v trojrozměrném 3D vyhotovení. Insignia zároveň v duchu značky nabízí širokou škálu inteligentních technologií – od trendy světlometů IntelliLux LED® a nejmodernějšího systému pohonu všech kol až po inteligentní asistenční systémy a head-up display. Nová Insignia tak láká i ty zákazníky, kteří se až dosud zajímali spíše o dražší vozy prémiových značek.

cq5dam.web.1280.1280

 

 



Facebook

Nejčtenější

Nahoru