Nissan posiluje pro finále UEFA Champions League

Pro letošní finále UEFA Champions League získal Nissan, oficiální globální automobilový sponzor UEFA Champions League, posilu v osobě rekordmana této soutěže Clarence Seedorfa. 

 145806_1_5 

Seedorf, který jako jediný hráč vyhrál UEFA Champions League s třemi různými kluby, se u příležitosti vstupu do týmu zajišťujícího aktivity společnosti Nissan před letošním finále v Miláně podělil o své dojmy:

„Je mi potěšením připojit se ke Nissanu při oslavě jeho sponzorství UEFA Champions League, která je spojena se vzrušujícím finále v Miláně. Vím, že lidé milují vzrušení, dobrodružství, adrenalin a rychlost – a to vše fotbal přináší. Nissan reprezentuje hodnoty spojené s inovacemi, technologiemi a kvalitou a podporuje tak renomé UEFA Champions League stejně, jako jsem to během své kariéry dělal já.“

Seedorf před finále UEFA Champions League nešetří chválou na oba finalisty a jejich trenéry:

„Je skvělé, že Atlético Madrid zažívá novou éru. Svému trenérovi poskytli plnou podporu a Simeone dokazuje, že byl jako hráč z taktického hlediska nejspíše podceňován. Zidaneho, který do Realu nastoupil až v půli sezóny, je brzo hodnotit. Na týmu je ale jasně patrné zlepšení, takže trenér zjevně dělá dobrou práci. K tomu, aby své mužstvo dovedl do současné pozice, se mu navíc dostalo té správné podpory.“

Seedorf, který v Miláně řadu let hrál a trénoval, má na toto velkoměsto vřelé vzpomínky a hráčům před napjatě očekávaným střetnutím radí:

 „Do finále se vždy dostanou jen dva týmy, a přestože jde tentokrát o dva španělské kluby, má tenhle zápas výrazně mezinárodní charakter. Herní projev obou mužstev je totiž velmi rozdílný a jejich hráči pocházejí z celého světa. Podle mého názoru to bude velmi vzrušující zápas. Oba týmy se do finále dostaly zcela po zásluze a já se na jejich střetnutí velice těším.

Hráčům bych poradil, aby si užívali každou chvilku tohoto zápasu i celého ročníku. Tak skvělé chvíle a atmosféru totiž jen tak nezažijete.“

Nissan plánuje letošnímu finále UEFA Champions League obohatit dalšími zážitky pro fanoušky v Miláně i u televizních obrazovek, a to prostřednictvím pestré škály novátorských aktivit. Nissan fotbalovým fanouškům přinese vzrušující zážitek, když jim dovolí zažít strhující jízdu novým Nissanem GT-R 2017 ulicemi Milána završenou na kultovním stadionu San Siro. O zprostředkování zážitku se postará virtuální realita v podání dalšího oficiálního sponzora, Sony PlayStation.

 



Facebook

Nejčtenější

Nahoru