TOTAL k problematice bezpečnosti

Tým 150 manažerů, zaměstnanců a partnerů společnosti TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA, která je součástí TOTAL MARKETING & SERVICES, obchodní divize koncernu TOTAL, strávil čtvrtek v areálu mosteckého autodromu. Cílem ale nebyla jen prohlídka ploch, vybavení a zázemí, program na severu Čech olejáři zaměřili zejména na veškeré aspekty problematiky bezpečnosti.

total 2

„Naše společnost pořádá na bezpečnost zaměřené akce pro zaměstnance ve všech svých filiálkách vždy  u příležitosti Světového dne bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, který připadá právě na dnešek. Je to už dlouholetá tradice. Nechybí proto mezi námi ani ředitel HSEQ TOTAL pro Evropu Jean-Louis Parrot, který má na starosti právě i bezpečnostní politiku,“ informoval marketingový ředitel společnosti TOTAL pro Českou a Slovenskou republiku a Maďarsko Filippo Falcinelli.

total 4

Zástupci společnosti si vyzkoušeli jízdu po místním okruhu nejen na trenažéru, ale také v rychlém závodním speciálu. Absolvovali i zkrácenou ukázku kurzu bezpečné jízdy pod dohledem hlavního instruktora či řídili s takzvanými opileckými brýlemi. Prohlédli si také formuli sestavenou týmem studentů technických univerzit. Akční a napínavá pak byla podívaná na práci záchranářů, kteří vyprošťovali těžce zraněného řidiče osobního auta po simulované havárii s traktorem.

total 3

Skupina TOTAL, která je čtvrtou největší olejářskou společností na světě, se výrazně angažuje právě ve světě motorsportu. Je nepřehlédnutelná ve všech prestižních kategoriích, od Formule 1, světového šampionatu v rally až po Moto GP.

 



Facebook

Nejčtenější

Nahoru