Umístění na 1. a 2. místě si připsaly na deštěm skrápěném Hungaroringu Citroëny C-Elysée WTCC a s ním i maximum možných bodů, které posunuly Citroën tým do vedení v Poháru konstruktérů mistrovství světa. José María López si prodloužil své vedení v pořadí pilotů, když vyhrál třetí hlavní závod sezony po sobě, zatímco Yvan Muller zajel své první podium v této sezoně.
Předpověď počasí pro Hungaroring se naplnila a přes noc bylo chladno a deštivo. Když se týmy přesunuly do paddocku, piloti a inženýři se museli rychle vrátit k práci na vozech tak, aby přizpůsobili nastavení Citroënu C-Elysée WTCC změněným podmínkám.
Než se ale auta stačila seřadit na startovní rošt, déšť ustal. Po dvou seznamovacích okruzích Yvan Muller a José María López vybrali slicky. Soupeři ale volili různě, někdo pneumatiky do deště, někdo dokonce kombinaci slicků na předních a mokré pneumatiky vzadu. Hned po startu využil předností mokrých pneumatik Mehdi Bennani a ujal se vedení následován Yvanem Mullerem. Po několika kolech dostal čtyřnásobný světový šampion smyk a dovolil tak dvěma soupeřům, aby šli přes něho. Yvan nemohl najít ideální stopu, dál se propadal pořadím a spolu s José María Lópezem se ocitli mimo bodované pozice.
Mehdi Bennani kontroloval závod, další piloti z týmu Sébastien Loeb Racing byli v silném balíku. Tom Chilton si brilantní jízdou řekl až o druhé místo, zatímco Grégoire Demoustier figuroval na sedmé pozici. Bez šance na body v zahajovacím závodě zamířili na pit stop Yvan Muller a José María López k výměně pneumatik i kvůli zisku dat potřebných pro hlavní závod. Závod skončil ziskem double pro Citroën a díky Mehdi Bennanimu a Tomovi Chiltonovi rovněž maximálním počtem bodů.
Podmínky pro hlavní závod zůstaly relativně stejné. Všichni piloti ale protentokrát zvolili výhradně mokré pneumatiky. Perfektní start měl José María López, který vyjížděl z pole position. Yvan Muller startoval až z osmé pozice, nicméně v první zatáčce už byl třetí. V druhém kole se Muller dostal před Roba Huffa. O několik sekund později se na trati objevil safety car, když Grégoire Demoustier měl karambol. Po pokračování závodu López a Muller udrželi vedení, ale odstupy se ztenčily a do finiše slibovaly drama. Při dobrzďování v 9. kole se na druhé místo dostal na úkor Yvana Mullera Rob Huff. Jenže Angličan byl za tento manévr penalizován a pilot Citroënu C-Elysée WTCC číslo 68 se vrátil na svou předcházející pozici.
Oba týmoví spolujezdci ovládli konec závodu a na cílové pásce dojeli na prvním a druhém místě. Druhé double v jediném dni vyneslo Citroën na špici Poháru konstruktérů mistrovství světa se čtyřicetibodovým náskokem před druhým týmem v pořadí. O 12 bodů si vylepšil své vedení v pořadí pilotů José María López.
Další podnik FIA WTCC se koná v rodišti Mehdi Bennaniho v Marakéši 6. – 8. května 2016.
Zahajovací závod
1. Mehdi Bennani (Citroën C-Elysée WTCC)
2. Tom Chilton (Citroën C-Elysée WTCC)
3. Nick Catsburg (Lada Vesta WTCC)
4. Fredrik Ekblom (Volvo S60 WTCC)
5. Gabriele Tarquini (Lada Vesta WTCC)
6. Hugo Valente (Lada Vesta WTCC)
7. Grégoire Demoustier (Citroën C-Elysée WTCC)
8. John Filippi (Chevrolet RML Cruze TC1)
9. Ferenc Ficza (Honda Civic WTCC)
10. René Münnich (Chevrolet RML Cruze TC1)
13. Yvan Muller (Citroën C-Elysée WTCC)
14. José María López (Citroën C-Elysée WTCC)
Nejrychlejší kolo: José-María López (2:09.820)
Hlavní závod
1. José María López (Citroën C-Elysée WTCC)
2. Yvan Muller (Citroën C-Elysée WTCC)
3. Tiago Monteiro (Honda Civic WTCC)
4. Thed Bjork (Volvo S60 WTCC)
5. Tom Chilton (Citroën C-Elysée WTCC)
6. Rob Huff (Honda Civic WTCC)
7. Tom Coronel (Chevrolet RML Cruze TC1)
8. Mehdi Bennani (Citroën C-Elysée WTCC)
9. Hugo Valente (Lada Vesta WTCC)
10. Norbert Michelisz (Honda Civic WTCC)
Nejrychlejší kolo: José-María López (2:10.774)
Mistrovství světa – pořadí pilotů
1. José-María López: 106
2. Tiago Monteiro: 94
3. Mehdi Bennani: 77
4. Rob Huff: 60
5. Yvan Muller: 54
8. Tom Chilton: 40
14. Grégoire Demoustier: 7
Mistrovství světa – Pohár konstruktérů
1. Citroën: 263
2. Honda: 223
3. Lada: 133
4. Polestar: 66