Ze špičkových fotbalistů jsou závodní jezdci

Hráči Manchesteru City zažili „Výměnu práce snů“, kdy na jeden den vyměnili své kopačky za závodní kombinézy a stali se závodními jezdci. David Silva, Bacary Sagna, Eliaquim Mangala a Fernando usedli za volant Nissanu Juke NISMO RS. Po zaškolení od nejlepších jezdců Nissan GT Academy vyrazili na trať a bok po boku absolvovali intenzivní lekci v ovládání vozu.

144518_10_5

Koncept výměny práce inspirovala studie zadaná společností Nissan, která zjistila, že každý pátý (22 %) z devíti až třináctiletých chlapců si myslí, že prací snů je stát se profesionálním fotbalistou. Každý šestý (16 %) z devíti až třináctiletých chlapců je přesvědčen, že být fotbalistou je nejvíce vzrušující kariéra, která u mladých chlapců v hlasování s přehledem vede. A přes čtvrtina (26 %) z nich označila povolání fotbalisty za tu nejúžasnější práci na světě.

144526_10_5

Mládež očividně sní i o tom, že bude následovat kroky řidičů Nissan GT Academy. Vždyť 64 % z 1 000 respondentů zdůraznilo, že „naučit se řídit“ je nejúžasnější milník jejich budoucnosti, přičemž povolání závodního jezdce zaujalo u mladých chlapců na žebříčku nejúžasnějších zaměstnání druhé místo (19 %).

144525_10_5

Nissan také zkoumal, co přináší vzrušení dospělým Evropanům – a na přední příčce průzkumu, který byl součástí Indexu vzrušení Nissan, se umístil fotbal. Nissan se za účelem tohoto průzkumu spojil s odborníky na sportovní vědy z univerzity v Loughborough a snažil se vypátrat a pochopit, co za fotbalovým vzrušením stojí.

144522_10_5

Studie více než 5 000 Evropanů ze Spojeného království, Francie, Španělska, Německa a Itálie zjistila, že dospělé baví sledování fotbalu mnohem více, než jakákoli jiná zábava. Více než polovina (55 %) prozradila, že sledování fotbalu považuje za okamžik nebo činnost, která jí každý týden či měsíc přináší největší vzrušení.

Dospělí Evropané se shodují na tom, že jejich nejoblíbenější fotbalový klub jim poskytuje více vzrušení než práce. Když byli respondenti požádáni, aby uvedli dva nejvíce vzrušující aspekty v životě, každý čtvrtý (24 %) zvolil svůj oblíbený fotbalový klub. Oproti tomu jen každý pátý (18 %) uvedl svou stávající práci.

   

 



Facebook

Nejčtenější

Nahoru