Nová DS 3 s ikonou módy Iris Apfel

Pyramida v Louvru jako místo pro prezentaci, 94letá světová ikona módy Iris Apfel jako ambasadorka… Model, který byl představen 19. ledna, se nyní dostává na obrazovky, nejprve na sociální sítě, za několik dní i do televize.

Ve výrazně barevné kampani se představuje nová DS 3 s miliony možnostmi osobních úprav na míru a Iris Apfel s jejími XXL brýlemi a spoustou šperků. Identická filozofie umožnila nepravděpodobné a současně očividné spojení vedené sloganem DRIVEN BY STYLE /Styl jako způsob chování/.

Od uvedení vozu DS 3 v roce 2010 již šarmu této elegantní Pařížanky podlehlo 390 000 zákazníků. DS 3 se stala díky své osobnosti, stylu, radosti z řízení a výbavě bestsellerem. Ve verzi kabriolet i hatchback svádí širokou škálou osobních úprav na míru a podle svých zákazníků nabízí spojení mezi komfortem a dynamikou.

Značka DS 19. ledna letošního roku představila pod pyramidou v Louvru novou DS 3. V místě nabitém historií a moderností. V místě, které je více než symbolem. Vůz se vyznačuje především svými atributy, jako je plovoucí střecha, dvoubarevná karoserie a podokenní lišta ve tvaru žraločí ploutve, což jsou typické prvky vozu DS 3.
Nová DS 3 nabízí 78 možných kombinací odstínů karoserie a střechy a více než 3 miliony možností úprav, pokud vezmeme v úvahu všechny prvky, které si zákazník může zvolit (kryty zpětných zrcátek, kola, lišta palubní desky, hlavice řadicí páky, čalounění,…). Každý si může upravit vlastní novou DS 3, ať už ve verzi Cabrio, či hatchback!

Capture Ecran 2016-02-15 10.11.08

Iris Apfel je proslulá svým stylem, jde o jednu z nejvlivnějších žen světa v oblasti módy. Tato 94letá designérka je známá svými kulatými XXL brýlemi a spoustou bižuterie a doplňků. Celý život překvapovala svou odvahou a kreativitou. Důkazem nadčasovosti její vize je to, že v letech 1950 – 1992, tedy během funkčního období devíti prezidentů USA, měla na starost dozor nad výzdobou Bílého domu. Byla také šéfredaktorkou magazínu Women’s Wear Daily. Nikterak vzácně se s ní lze setkat v médiích nebo na výstavě, která je jí věnována, jako byla expozice v Muzeu moderního umění v New Yorku v roce 2015.

Nyní se stává ambasadorkou nové DS 5 a hlavní tváří mezinárodní reklamní kampaně, která se dnes spouští na sociálních sítích Facebook a Twitter značky DS ve Velké Británii a Francii.



Facebook

Nejčtenější

Nahoru