Výkonové parametry vozu jsou impozantní – 570 koní , akcelerace z nuly na stovku za 3,2 sekundy, maximální rychlost dosahuje 328 km/h. Nově vyvinutý systém zavěšení využívá adaptivní tlumiče a zkrutné stabilizátory, řízení má elektrohydraulický posilovač, který má řidiči poskytnout výrazně lepší odezvu než elektrický. Pro běžnou jízdu do rychlosti 60 km/h je možné pomocí elektrohydrauliky zvednout podvozek o 40 mm pro komfortnější pocit.
Pohonnou jednotkou je zážehový vidlicový osmiválec 3,8 l přeplňovaný dvěma turbodmychadly, výkon 570 koní vrcholí při neskutečných 7400 otáčkách. Točivý moment 600 Nm je k dispozici ve vysokých otáčkách v rozmezí 5000 – 6500 za minutu. Vůz má tradičně pohon zadních kol, motor je uložen uprostřed a přenos hnací síly se uskutečňuje přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku SSG. Účinkuje tu dokonce i stop-start systém, který má dopomoci ke kombinované spotřebě 10,7 l/100 km.
Výkonný motor se rýmuje jedině s odpovídajícími brzdami a McLaren používá brzdy s karbon keramickými kotouči průměru 394 mm vpředu a 380 mm vzadu. Kontrolu stability zajišťuje ESC systém Bosch s nově nastaveným režimem Dynamic, který umožní jízdu s minimalizovanými zásahy elektroniky a kontrolou trakce na hranici „driftovatelnosti“. Systém ESC je možno i zcela vypnout. Nový prvek u vozů z řady Sport Series je Performance Traction Control, režim, který umožní ještě přesnější a rychlejší jízdu v extrémních situacích na samé hranici ovladatelnosti auta.
Supersportovní vůz musí mít i odpovídající interiér. Kromě toho mluví McLaren i o běžném používání, takže tu kromě vysokého luxusu musí být i patřičný komfort. Vzhledem k velikosti vozu bylo potřeba hodně zapracovat na pocitu vzdušnosti. K tomu byla použita plovoucí středová konzola s volně umístěným dotykovým displejem postaveným na výšku. Tlačítka jsou absolutně redukována na minimum. Čalounění sedadel a interiéru můžete volit z nejjemnější kůže Nappa nebo z Alcantary.
Cena činí podle přepočtu z liber asi 5,4 milionů korun.