Kompaktní, snadno ovladatelný a díky plnohodnotným motocyklovým dílům i praktický model MSX125 zaznamenal po svém představení v roce 2013 celosvětový úspěch. Tento stroj určený pro mladé jezdce je vybaven úsporným motorem s nízkým třením, čtyřstupňovou převodovkou a vyznačuje se zcela jedinečným charakterem a stylem. Pro rok 2016 navíc získal výraznější linie, unikátní vertikálně uspořádaný LED světlomet a kompaktní výfuk umístěný pod sedlem, které MSX125 dodávají ostřejší „mini streetfighter“ vzhled, jenž k šarmu svého předchůdce přidává výraznější charakter!
Snadno použitelný, zábavný a funkční – tak značka Honda definovala motocykl pro volný čas již v roce 1963, kdy na trh uvedla ikonický stroj Monkey s malými koly, po němž následovaly pro další generace modely Dax a Ape. Tento typ motocyklů stále oslovuje zcela nový druh mladých jezdců, kteří jsou v USA známí pod názvem Generation Y, v Thajsku jako Dek Neaw a v Japonsku jako Street-Kei; tito lidé patří mezi mnoho dnešních teenagerů, kteří vyrostli v internetovém věku bez hranic, a kteří společně sdílejí kulturu, módu a ducha, jež popírá konvence.
Jsou instinktivně lákáni k motocyklům a chtějí, aby jejich první jednostopý dopravní prostředek byl atraktivní, ale ne přehnaně vyzývavý. Požadují design, který jim vyvolá na tváři úsměv. Zároveň chtějí, aby se za nimi lidé otáčeli, chtějí víc, než se jen trochu odlišit. Dále chtějí vzhledem k obvyklému finančnímu tlaku na startu samostatného života dosáhnout všech těchto cílů co nejúspornějším způsobem.
Pro značku Honda je velmi důležité získat nové zákazníky a seznámit je s kvalitou a hodnotami značky co nejdříve – mladý zákazník, který si dnes koupí maloobjemový motocykl pro volný čas, se zítra pravděpodobně vrátí pro mnohem větší stroj. Takto často vzniká celoživotní věrnost značce.
Zejména pro tuto generaci mladých jezdců společnosti Honda v roce 2013 vyvinula stroj MSX125 (Mini Street X-treme 125). Jako skutečně globální produkt (známý v Japonsku a v USA pod názvem „Grom“) se MSX125 stal celosvětovým hitem, a to zejména v Thajsku, kde bylo prodáno přes čtvrt milionu kusů. Nabízí vše, co lze od značky Honda očekávat z hlediska výkonu, kvality zpracování a použitelnosti, zároveň však přináší osobitý styl a vyzařuje z něj individualistický přístup.
Nový model MSX125, který se bude vyrábět v Thajsku, je díky svým malým rozměrům dobře ovladatelný, přesto však jezdci poskytuje plnohodnotný pocit z jízdy díky některým standardně dimenzovaným motocyklovým dílům. Jedná se zčásti o mini-bike a zčásti o motocykl, jehož výkon se skvěle snoubí s jistou ovladatelností a stylem kombinujícím smysl pro zábavu s robustní konstrukcí pro provoz ve městech. Pro rok 2016 získal model MSX125 ostřejší a výraznější rysy ve stylu „mini-streetfighter“, kompaktní výfuk umístěný pod sedlem a nový vertikálně uspořádaný LED světlomet.
Osvědčený a úsporný 125 cm3 motor s přímým vstřikováním paliva se u MSX125 vyznačuje hladkým průběhem křivek výkonu i točivého momentu a je spojen se čtyřstupňovou manuální převodovkou. Hnacímu ústrojí sekunduje kompaktní podvozek tvořený ocelovým rámem, inverzní přední vidlicí, zavěšením zadního kola s jedním tlumičem, hydraulickými kotoučovými brzdami (vpředu a vzadu) a širokými lehkými 12palcovými sportovními nízkoprofilovými pneumatikami.
Při vývoji původního stroje MSX125 byly podány čtyři patentové přihlášky, které se týkaly krytu dělené nádrže a rámu, což dokazuje, jakou vážnost značka tomuto stroji přikládá. Přes své malé rozměry měl tento stroj z hlediska celosvětových prodejů, povědomí o značce a spokojenosti vlastníků velký dopad.